BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 14, 2009

**phd**

arini aku da hbis sbar ngan pragai org dsekeliling aku...kn aku da kta aku akn wat hal bl ade org wat t**k ngan aku...y aku bgang aku xde pn kaco hdup die pehal die nk sebok ngan life aku?????nk kta aku g mntak nasi umh die ari2 seigt aku xder lak, mampu g aku bli mkn tok bdn aku y da sedia chat walfiat ni....ntah la lmrah dunia kot, org xleh tgk bl kite snang sket....aku dtg bntong ni sbiji kpala jer...tp bl da mlmpau aku leh jd 100 kpale...aku pn xbp phm pe aku kate...aku masuk umh ni 0 je xde pe pn bg aku tp ade gak mkhluk Allah y brdngki ngan aku kta mcm2 aku dpt bl aku msuk umh ni(xprlu arr aku jlaskn pe y ade lam umh ni)....ssh btl bl hdup kite ni dkelilingi org y mmpunyai sikap "PHD" scra automatik wpn juz blaja stakat degreee jee....tp stahu aku degree lg tnggi lavel die dari sjil poli an...mmmm tp nape mereka ini mmpunyai pmikiran y lg rndah????????pelik+ heran + terkejut ??? lu pikir la sndiri !!!

0 comments: