BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 28, 2009

**sudah pergi buat selamanya**


25/12/2009 satu tarikh yg amat mngejutkn aku wpn aku ade mndpt ptanda2 dariNya....pulangnya ke rahmatullah Ibrahim Bin Saleh (*pakmuda nor(bpk sdara aku)*)coz skit buah pggang+kcing manis....ari jmaat tu aku cti smpena chrismas day...so aku da rncang tok trun k.l tok cri present tok rda kwen n asha kwen coz kbtln soulmate aku dpt cti gak ari tu....sabtu tu da ari kwen rda so bl lg aku nk bli....aku trun lmbt sket k.l ari tu coz igt nk lepak umh spupu mlm tu tp mlang nsib aku coz spupuku y cntek mlek tu leh trun kuantan lak pdahal da jnji baek pnye da....pe kn daye kta nk tmpang org kn...so tgopoh gapah la aku cri bas tok blk ke bntong blk...yela xkn aku nk tdo umh soulmate aku lak smpang malaikat 44 kalo aku tdo cna hahhahaha....dlm dok kalut tu tetba aku dapat cal dr asha kate ayahdie da xde....YaAllah aku da xdpt nk pkir pape tme ni.....xpcaye?trkejut?sdey?sumenye bermain lam pkiran aku....tnpa aku sdar air mta aku trun xhnti2...nsib baik aku ngan soulmate aku time tu die yg menenangkan aku..tq syg...die anta aku kt bntong mlm tu n aku blk kg ngan cousin aku mlm tu smpai kg kul 6pg....smpai di umh arwah pkmda hati aku bgitu sayu mlihat sekujur tubuh yg brselimut ptih....aku selak kaen y mnutup wajahnya...YaAllah skali lg aku terpana dek jenazah y seperti sdang tidor je...juz muke die jer y pcat sket....aku hnya mampu berdoa n mnghadiakn zikir coz tme tu aku xdpt bca Quran coz dberi keistmewaan oleh Allah s.w.t kepada hambNya yang bergelar wanita....tepat kul 11 jenazah sudah siap dan dikapankan....dan dibawa ke liang lahad...jenazah dikebumikan dengan sempurna
......aku amat merindukan grau senda dari die coz die je bpk sdare aku y klakar sket....YaAllah kau tabahkn lah hati aku....jika ade yang mmbaca post ni n mngenali beliau halalkn salah n silap die sblm2 ni n jike de hutang ke pe plez inform kat aku insyalla aku akan uruskan....Al-Fatihah buat arwah...

2 comments:

fizanyasin said...

takziah mek ye..
soulmate=boyfriend mu ek.?
hohoho *hope bahagia ke akhir hayat*

Gbuck_88 said...

yup soulmate my bf...hehehhe tq ek