BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 6, 2011

**sejarah family**

Salam...da lame mnyepi...ntah la rase mls lak nk update blog ni...ape pnyakit pn aku xtau....so 4/6/2011 lpas ank buah aku kawen....ia merupakan even yg pling brsejarah la lam fmly aku ni...coz amir merupakan cucu sulong dlm fmly aku.....die kwen pn ngan jiran aku je kat sgt la jarak umh nye....aku amik cti lame giler sbb nk kemas umh di smping nk bercuti coz da lame x luangkn mse tok brsme fmly tercnta...so knduri pn brlangsung dgn selamatnye la...bleh dikatakan sume fmly aku dtg la....fmly abg ipar aku dri mlaka pn snggup trun ke merapoh...umh sesak gile...tp seronok sgt.....spnjng hidup aku ni kenduri pling meriah brlangsung dlm fmly aku ni...Alhamdulillah sumenye da sleamat...tp jumaat bt spupu aku lak kwen...so esk aku kne da drive blik ke merapoh.....aku doakan segalanye selamat sepanjang perjalanan aku nt.......uols doakan keselamatan aku n ank buah aku yg 2 org yg ikut aku ni ek wawa n ida....tq coz sudi teman moksu m ni deh.....nt aku uploadkn gmbr kawen amir ek...skang ni xsmpat lgi la...k bye dear....

0 comments: